Årstaviken

Hej!
Idag var det verkligen en fin dag med sommarvärme! Jag ställde klockan på nio och lyckades ta mig upp fast än jag var trött (nu är det dags att ställa om sig till mer normala tider). Efter frukost så cyklade jag iväg till skanstull och solade i ca 20 min för att Sarah var sen. När hon sen kom påbörjade vi en lång vandring runt årstaviken som slutade med att vi hittade en ministrand där vi satt och pratade tills min rygg blev stel, trevligt. När vi var tillbaka i skanstull cyklade jag direkt hem för då var jag riktigt hungrig!
Nu vet jag inte vad jag ska göra för plötsligt blev klockan mycket och jag ville träna... får se hur jag löser det.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0