You could walk straight through hell with a smile

Goderafton! Nu är det inte riktigt afton men jag tänkte vara generös och skriva det ändå. Sitter är med min chailatte och ska börja skriva på en vacker uppsats här framför mig. Whoop. Livet är faktiskt väääldigt fint! JAG ÄR GLAD IDAG!!! WOHOO! Okej så slut på det roliga. Nej men jag har världens finaste pojkvän, som av ingen anledning köper spa dag/natt eller vad det heter till mig och honom helt utan anledning. Jag är en såndära snål människa som inte gör av med pengar om jag inte måste ungefär. och så har han kommit här och gör av med pengar åt mig. fungerar prima skinka ska jag säga er! Han gjorde middag till oss igår också medan pappa och han drev om hur efterbliven jag är. Kul att de kommer överrens då. Jag är mest ivägen för jordens befolkning menar dem. Fast jag tycker att jag bidrar med ganska mycket som individ. Typ. Kanske. Lite? Vi kan ju alltid hoppas. Jag tror faktiskt dom tycker om mig egentligen, men har lite svårt att erkänna det bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0