partypeeps

Är lite sådär jätte trött. sov i en och en halvtimme när jag kom hem. men inte gjorde det saken bättre. så jag sitter och pluggar nu. är så glad att trean är det värsta året, det finns verkligen inte en dag över till annat, inte en enda dag, jo okej, pluggar oftast inte på lördagar men annars whooop party plugg! Jag har haft en underbar helg och sen sist jag skrev också har allt varit nice. Livet är gr8 m8. In tha weekend fyllde kära Kim 21 så vi firade hos henne med tjejmys + nype party. Vi gav lite jelloshots, vilket är något som jag inte kan rekomendera pga dess konsitens, det är som fast-gegga, en klump. wäh. men det smakade som gummibjörnar. fast jag tycker ju inte om godis. Det är som alltid as roligt att dansa på le club ivarjefall, men eftersom min mage krampade i sisådär totalt fem timmar så kändes det inte jätte bra så det blev efterparty på mcdonalds med charlotte hanna lucas där vi träffade på en man som hade fina ideer om relationen till sina barn. Låg sedan i sängen hela söndagen och myste med min pojke. Jag ska bli en liten såndär nyttigare människa, jag kommer ståfast vid att popcorn och bullar är nyttigt men jag kanske borde gå ut och röra lite på mig också tänkte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0