you turned your back on tomorrow cause you forgot yesterday

Jag inser att jag saknar italien superdupersupermycket!!! Speciellt familjen och tjejen jag bodde hos där. Det var varmt som om det var sommar och det var jätte god mat och man gjorde baaaaara roliga saker och jag bara saknar det sjukligt mycket och blä. Jag vill verkligen åka dit just nu och jäkla skit också. Jag hittade till och med hem helt själv från roms stora shoppinggata. Att några ynka pengar snoddes eller att det vara lite intriger där gjorde ingeting när jag var där med skolan för det var en upplevelse. Vad fjantigt allting låter. Kan då istället berätta att jag i måndags såg RMK! Ascoool! och han släppte sin nya singel igår och idag har jag selma och hanna studerat matte, nästan som att vi gick i samma klass igen. Det här med att leva i nuet är en aning svårt. Just nu försöker jag få någon av mina kära föräldrar att intressera sig för en resa till italien över krisithimmelsfärd men det går lite trögt. Förövrigt är jag väääldigt trött på människor som baaara ser problem hela tiden och aldrig kan chansa lite, visst så kanske det blir lite drastiskt ibland men om vi aldrig gör någonting utan att planera allting i minsta detalj kommer vi ju aldrig hinna något?! Och när vi ändå är inne på ämnat på saker jag inte tycker om så kan jag nämna att det här med döden och allting detdär om att allt tar slut en dag tycker jag inte om att disskutera och eftersom ämnet nu har kommit på tal i stortsätt varenda dag i några veckor så börjar det faktiskt bli jobbigt att fortsätta hålla för öronen. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0