Var god och stanna sol och värme!

Min dag:
Jag började 8.00 med matteprov och det gick inte så bra för jag fick inte samma svar som ngn ;) Jag kom också tidigt på att mina nycklar så fint låg kvar hemma i hallen men tänkte inte mer på det. Det var härligt väder och vi spenderade håltimme ett i solen med kort, sen bar lina mig till matsalen och vi att pannkak, spenata och laxlax (alltiett).
På matten var det önsketimmen man vi fick typ sluta rätt tidigt tror jag och då var det dax för håltimme nr två. Vi åt igen och var ute lite mer. Sen var det dax för nervösa sammanbrott och Josse att dansa i klassrummet för det var dax för svenskatal! Halva klassen skulle göra men alla gick ut så vi var bara fem kvar och jag körde på så det gick som det gick men Tommy går ju inte att få ngt ur så ingen vet hur det gick.

Efter det letade vi upp Josses tyskalärare och hon fick sluta, Vi åkte och mötte Sofia i mårtensdal för att va i solen bland de fina träden! Vi åt glass och spelade lite kort mot Sofias vilja. Sen gick Sofia för hon hittade en av sina bröder. Jag tyckte att det inte var dax att gå hem till det låsta hemmet så det var tur att Josse ville köpa frukt, vi köpte vindruvor, jordgummor, baguette och filadelfia för alla är så intresserade! Så vi satt kvar i Luma ett tag till ;)

Sen var det ett dilemma, jag hann tyvärr inte till Alexis dans så jag tänkte att jag kanske skulle träna ändå och vet ni vad? Jag körde....SKIVSTÅNG! xD Alla var proffs och fett biff och jag kom lite sent så alla var redo occh jag visste inte vad jag skulle göra för alla de lätta vikterna var slut så jag tog dom tunga som fanns kvar men hehe jag orkade knappt bara dom till min plats...och då sa en tjej bakom som tyckte lite synd om den stackars klenisen att vi kan ju byta vikter sen om du vill! (hon hade massa små utöver de stora), jag ba Ja gärna hehe..

Men det körde snabbt igång (vi hann inte byta vikter) och jag fick lite ont i ryggen av de tynga vikterna som pressade ner mig mot golvet och efter det kom en till tjej och ba: ta dom här jag behöver dom inte! (hon gav mig dom lättaste vikterna som fanns) Jag tog dom och efter massa krångel så fick jag fast dom och körde hårt med ca 1,25kg på varje sida x) då hade jag minst vikt av alla. Men i hela taget så gillade jag det faktiskt, det tog snabbt slut och man kämpade en stund men inte så länge, sen gick jag hem istället för bussen med mina biffarmar!

Här är lite bilder för er som inte orkar läsa denna onödiga text:
Lite från valborg (känns så konstigt med långhelg, redan torsdag imrn).





Extra info: Jag hade skavsår på båda hälarna idag och det gjorde sååååååååååå ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0