LOREEN VANN! PARTY!

Efter att haft beslutsångest och problem i kommunikationen åkte jag tillslut hem till stan. Träffade Saskia och eftersom det här skulle bli en snobbfest ville vi inte göra bort oss som sist vi var på snobbfest och såg ut som söderkisar så vi hade klänning och kavaj (satsare). Vi mötte upp killarna som igår och tio andra pers och åkte till strandvägen (nu är jag jätte fånig som skriver såhär men tycker det är en aaaning coolt), vi åkte hem till familjen tetrapack som bor i en lägenheten på 300 kvm. Och det var inte sån hög status på människorna som vi förväntat oss men enligt min åsikt var de fortf en aning dryga, men trotsallt fanns det någon snygg här och var och det kom folk som jag träffat förut så det är ju alltid något! Lägenheten var väldigt stor och lyxig men med två av de minsta balkongerna någonsin, nästan. Människorna som kom var i vilketfall uppklädda och folk hade ju tagit sina bilar dit, jag menar självklart, kommunalt hallå vem vågar ens gå nära ett kommunalt transportmedel? Sen stod de flesta och kollade på melodifestivalen, såg sista halvan av alla länders röster och folk skrek konstant när sverige fick tolva efter tolva. Äntligen blev det inte en awkward fest med sextio pers på en yta som var för stor utan nu trängde alla ihop sig och när Sverige vann, ja då kan vi prata om att stämningen höjdes något och alla blev astaggade och sjukligt lyckliga!! Självklart har då någon snott hostens mobil och stämningen sjunker i botten efter fem minuter, jag var på asdåligt humör när vi åkte hem och jag har mest klagat på dendär festen men nu ska vi inte vara sådana, för det var kul ändå ibland! Fick sova fyra timmar på natten och sen bar det iväg till en solig dag på landet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0