motionsfredag med gott sällskap!

godmorgon. är nu på landet. har ett stort dilemma för kvällen och varför ska det vara så himla svårt att dela sig i två?! jag menar varför måste man alltid välja bort något? beslutsångest har något jag ständigt förföljs av. jag är kluven, så att säga. Har knappt sovit i veckan och det blev inte bättre igår. Till en början kokade jag pasta åt tjejerna och bytte kläder ganska många gånger så alla blev irriterade. Det slutade med att jag och saskia åkte och mötte markus, john och martin och ut till sollentuna. Ett tips för er andra i framtiden, se tills så att ni har mycket batteri på telefonen och annars ha kollat upp vägbeskrivningen till festen innan ni åker, annars blir det mer en tvåtimmars promenad som scouter ute i skogen. Vi gick säkert en mil minst,fram och tillbaka mellan tusentals villor och där allt tydligen ser bekant ut för någon som varit där förut men som full - vilket inte gjorde läget bättre. Det var ett bra sällskap och ett träningspass men någon fest hittade vi aldrig eftersom ingen som hade nummer dit hade fungerande mobil. Ett tag tänkte vi till och med att vi var med i en skräckfilm för en gång när vi bestämt trodde vi var på väg tillbaka tillpendeln kommer vi fram till samma busshållplats som en halvtimme tidigare och då stod det 15 minuter kvar till nästa buss och då hade vi gått en halvtimme för att komma tillbaka till samma område.. Vi åkte istället hem till mig så killarna fick mat och så visade markus lite korttrick.sen låg alla i soffan och begav sig tillslut hem så jag fick sova klockan fem. Gick upp åtta och åkte till landet så jag solar nu!! ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0