You don't even think to call me Godfather.

Hej! Vet att jag är dålig på att blogga och att Hanna och Matilda är superbra på det! Men jag hinner typ inte! Plus att jag hade glömt att bloggen fanns :P Men jag ska försöka blogga mera, det är kul att dokumentera det man gör för att kunna se tillbaka på senare!

Livet är konstigt. I alla fall just nu. Men det blir bättre sen, säger dom. Det hoppas jag att det blir. Det är i alla fall skönt att det är SOMMARLOV snart! Jag borde väl plugga nu, och skriva kommentater på diskussionsforumet och kommentera lärarnas kommentarer på G:drive. Fast jag orkar inte. Det finns viktigare saker. Typ.

I fredags var jag i alla fall ute och klubbade med Saskia, Kim, Beatriz mm. Vi var på Ambassadeuuuuuuuur. Det var riktigt najs! Klubben har 20-årsgräns i vanliga fall, men Rasmus, en kille som vi var med den kvällen jobbade där, så vi fick komma in. Najs!!! Vi dansade gärnet! Och jag stukade foten, hehehe.

Har inte orkat gå ut på hela helgen så har varit hemma hela helgen och chillat, sett på The Godfather för att vi skulle göra det för svenskan. Don Corleone är fett cool. Han säger: "Now you come to me and you say 'Don Corleone, give me justice'. But you don't ask with respect. You don't offer friendship. You don't even think to call me Godfather." OMG, tänk om man var lika coll som han!

Nu ska jag gå och äta bakad potatis med revbensspjäll. Mmmmm! Yummy! BTW, följ mig på Instagram, selmasss :) Och här kommer en bild från i fredags på mej och Super-Saskia! Min vän, appen "morebeauty2" som gör så att man får finare hy, me gusta! Okej bye bye! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0