Soligt!

Nu är det fan sommar, alltså! Det är varmt och soligt dygnet runt typ hihi! Igår kväll mötte jag Matilda, Saskia och Charlotte och så satte vi oss på gräset vid en fotbollsplan i Tanto och hade picnic. Det var riktigt mysigt!

Idag så hade vi en liten grej på eftermiddagen för vårat "elevhem" King House. Det kom inte så jättemycket folk men det var mysigt ändå, och lärarna var där så det var kul. Vi var i Skånegläntan och lekte olika lekar, bland annat så skulle sex stycken frivilliga stoppa in så många Marsmallows som möjligt i munnen och säga "Chubby bunny". Jag var inte med själv men det var riktigt kul att se alla elever och lärare göra det där! Sen så gick vi tillbaka till skolgården och grillade korv.

Nu ska jag gå och kolla på QI på BBC Entertainment. Bästa programmet ever! Mina favoritkomiker från England, Stephen Fry, Alan Davies, Phil Jupitus och Jo Brand är med. Titta på det när du får chansen tycker jag! :)


Bild frånigår kväll på Matilda, Charlotte och Saskia. Söta! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0