Friends are like potatoes

Hej igen! Har haft en mysig dag med matte nationella i fyra timmar. Fett kul! Nä men det gick bra faktiskt! Fett bra! Förutom att det var en fråga som handlade om "price index", ja för i min skola gör man Nationella proven på engelska! Jag visste inte vad "price index" betydde så jag bad om att få den svenska versionen av provet för att se vad det var på svenska. Prisindex! Vad är det för något!?! Så den frågan svarade jag inte på. Fast jag svarade på den sista frågan, en A-fråga. Jag kom fram till att den islamska kalendern och vår kalender kommer att mötas och vara samma år liksom, år 20 000. Fett coolt! Yay! :D

Efter provet slutade vi och då gick jag med Johanna till Götgatsbacken och åt lunch och kollade på kläder, det var mysigt! Sen åkte vi till Farsta och var där ett tag och sen åkte jag hem. Jag har tänkt på en grej. Kompisar är viktiga. Om man är med en kompis och den kompisen mår bra så mår man bra. Så enkelt är det! Yay! :D Och imorgon kväll så är det Ledarfest på taket vid Maria magdalena kyrka. Vi ska grilla! Och det är nog öppet för vem som helst som känner oss så det är bara att komma! Nu ska jag gå och skriva en historieuppsats om nationalism. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0