fotboll

Hej hallå :)

Idag var det ingen skola = skönt.
Igår när jag sov ringde väckarklockan...trodde jag fast det var Josse som sa åt oss att komma ombytta till fotbollsturneringen idag. Så så blev det.
Tyvärr så hade lukas försovit sig så jag fick hoppa in i laget med mina höga fotbollsskills och bollkontroll. Jag antar att jag mest sprang runt i cirklar men stod i vägen för motståndaren nån gång iaf hehe blev trött efter den korta tid jag spelade xD Sen några matcher senare så blev jag tvungen att hoppa in igen lite och jag tog bollen och la en fin pass (till motståndaren, detaljer), nä men jag var rätt bra. Vårt lag kämpade på och gjorde endel mål men det räckte bara till en seger tyvärr men det var bra jobbat ändå! :D

Efter fotbollen tänkte vi åka och bada men när vi sitter vid bussen inser olivia att hon inte hinner så jag, josse, olivia och mustafa gick till burgerking och åt istället :) På vägen hem fick jag och josse inbjudan till en veckas viktminskning, dom tyckte att vi rullade fram, vi kanske testar och ser om det kan vara ngt iaf :P

Tänk på kosten!

Nu har jag försökt göra en svenskaläxa och det var inte meningen att somna innan jag ens läst klart texten!
Snart ska jag åka och möta josse för att se lukas spela teater, spännande! ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Du ställde iaf upp och det var otroligt bra, och du är bättre än du tror Hanna ;)

Hahaha, passande att vi träffade de precis efter vi ätit väldigt nyttigt också xd

2012-05-30 @ 20:45:09
URL: http://jdigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0