ANDNÖD.

ONE DIRECTION INFECTION. Då fick man den också. JAG SÅG ONE DIRECTION IDAG LIVE . ONE DIRECTION. DET ÄR SÅ STORT SÅ DET ÄR SJUKT. På götgatsbacken. Live. Fem killar. Liam, Louis, Harry, Niall, Zyan. Jag som inte skulle bli en skrikgråtande fan. Nu grät jag inte. Men dom sekunderna jag faktiskt inser att jag sett dom på riktigt i Sverige. Bara några meter ifrån. Andats samma luft. Tappar andan när jag tänker på det. Några sekunder och hjärtat, ja. Speechless. Dagen började med otur men Jag och Olivia åkte till Götgatsbacken, efter tio minuter kommer dem och LIAM SER OSS! (han som oftast är snyggast! och vinkar till oss genom vindrutan, en halvmeter ifrån oss!!!!!) Det är så sjukt. Och sen började alla springa och några kvarter bort hör man tjejer skrika och då jäääklar började man springa. OCH VI SÅG DOM LIVE OCH DET ÄR HELT SJUKT OCH JAG KUNDE INTE ANDAS NORMALT och dom var så jävla snygga. herregud. Live. Ska andas lite nu. När, herregodegud justin bieber konserten är, jag kommer gråta, svimma, hamna i koma. Det här var inte tio procent av den känslan antagligen. Men jag HAR SETT ONE DIRECTION LIVE. Är starstruck.


Kommentarer
Postat av: olivia

MATILDAAaaaa fan vilket dåligt fan du är som inte ens kan stava till hans namn!!! ZAYN HETER HAN DITT MONGO!!!!!!!!!!!!

2012-05-14 @ 17:26:40
Postat av: Anonym

dags att uppdatera på bloggen? ;)

2012-05-20 @ 13:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0