och jag saknar det redan.



Matilda här. Har varit i Rom en vecka och haft det underbart och därefter sälen med lite släkt. I korta drag var rom helt fantastiskt och varmt och människorna var super! Hade ångest när jag skulle hem, kände ingen som helst anledning att åka tillbaka till Sverige. När skillnaden, på mindre än ett dygn gick från 20+ till 12- kände jag inte att Sverige var ett så bra val. Men jag åkte skidor i en vecka och umgicks med små kusinbarn och firade mamma och moster så det var mysigt ialf! Kom idag hem från Sälen så då fick jag träffa Selma, Saskia och Kim, som jag har saknat dem!!!! Till en början satt jag och Selma på Baresso och skaffade oss en ny kompis på 28 år, en trevlig och sjukt glad kille! Sen när de andra kom gick vi en promenad på någon timme på söder. Känner mig lite efter nu när jag missat så himla mycket av vad som hänt (det har faktiskt bara gått två veckor hallå!) och ändå har de lyckats hända jätte mycket!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0