hjahhjah

Shoooooooooooo,
Snabbt går tiden, nyss var det fysik-måndag och romme-tisdag men den vanliga onsdagen ba försvann och den långa torsdagen var typ inte så lång.
Ja vi var ju i romme i tisdags och det var ju på tiden för snön smälte medan vi var där och försökte åka, men det var kul ändå! Allt förutom att jag fick sitta bredvid en jättenice kille på vägen dit och jag försökte sitta så nära fönstret som det bara gick men han hade en tendens att luta sig åt mitt håll mer och mer när han sov :(( Ja jag överlevde. Trodde jag skulle få träningsvärk för vi åkte hemvägen och då fick man ta i för att komma fram ;) men biff som jag är så känner jag inget.
Idag följde jag med Josse till stan för hon hade det jobbiga uppdraget att köpa present till sin bror men det gick hur snabbt och smärtfritt som helst :P Vi hittade dessutom supercoola pennor på ÖB hehe :)
Jag sitter här och har bildat en lång lista med allt jag kunde komma på att göra inom skolan, läxor osv, ser inte så kul ut :/
Ska väl träffa mina kära vänner och dra till gruppen ikväll kanske, hörde att det skulle bakas x)
Imrn ska vi ha samarbetsövningar på idrotten, är lagom pepp på att binda fast min högerfot med alla andras och springa runt i en cirkel ;) sen äre också biologilabb i vetenskapens hus så vi kommer sluta senare imrn också -.-
Men på lördag blir det skoj, hungerspelen och kanske lax :P:P:P:PP
Ja det var allt för nu för mig för nu ska jag äta! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0