rubrik

Hej!

Att maila formellt med vuxna man inte känner är jobbigt men ja, nu har jag lite planer för nästa lov, hoppas mina föräldrar bokar italien också! :))

Förra veckan var jobbig med dess tre prov! Har matteprov imrn men jag orkar ej plugga, känns som jag har gett upp. Helgen kändes lång för det var ingen skola på fredagen utan KTH-info i kista där man fick gå runt lite. Vid ett bord där dom stod och gjorde glass av flytande kväve tänkte jag: han liknar ngn jag  känner...så var det Aiman ;)
Åkte till torra-norra och skillad som jag är lokaliserade jag Charlottes skåp och vi + lukas och calle drog till ett coolt ställe xD Senare träffade vi saskia och gick hem till mig och matilda kom och äntligen efter för många veckors separation fick jag återse henne!!! <3 Vi chillade.
Lördag blev en snabb visit i stan med selma och hittade present till saskia, hem byta om, hem till selma och middag för saskia och melodifestival med dans och bra vinnare!! ;)
Söndag tränade jag för första gången på en evighet, sen var jag och Challe på kurs ;)

Nu är det ny vecka, idag fick man veta om man kom in på sina individuella val och det gjorde jag! :D
Annars var det en mindre bra dag, fick iaf ingen frånvaro från franskan fast jag bara var med typ 20 min... mådde skiiiiiiiiiit.

é hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0