a boy will tell you he loves you, a man will show it.

Försökte blogga i helgen men blev icke så! Såg melodifestivalen och firade saskia ialf hemma hos Selma! Jag har ett diet tips, tycker jag är fett smart, eftersom man tydligen har jätte bra fettförbränning från 0h - 1,5h efter träning så kom jag på att då kan man ju satsa på att bara trycka i sig massa choklad, eller hur? asbra! Är lite glad för medans min broder pluggar kemi inför nationella imorgon vet jag att jag aldrig behöver plugga kemi någonsin (typ!). Har tränat core idag och lite crosstrainer och igår spinning (det är mycket roligare med pulsband). vafanculo har ingen bild att lägga upp just nu så ja... Förresten har jag en jätte stark känsla av att jag kommer tappa bort mina skor på peace and love och jag vet inte varför, har bara en jätte stark känsla av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0