To appreciate the sun, you got to know what rain is.

Jag har fått äta grekisk mat. Jag har fått se min brorsa försöka göra korttrick, som failade varje gång och sen har han immeterat mina vänner som nyss var här och studerade business med mig. Eftersom jag skulle blogga gör jag nu det. Har provet kläder. Ville vara lite estetik så där på kvällen och vill ha sommar, det snöade igår liksom. Juste jag kanske ska åka till rhodos i sommar, efter jag varit på peace and love. Livet leker. Har haft en bra vecka (sen kom jag på att det bara gått två dagar!) PÅ TORSDAG SKA JAG PÅ HUNGERSPELEN PREMIÄR: KÄNNS HELT OKEJ! 2 h och 22 min. Och de enda bilderna jag har på weheartit är typ sommarbilder.


Kommentarer
Postat av: olivia

ey vem fan tror han att han är va?!?!?vad sa han om oss??....

2012-03-20 @ 21:28:05
Postat av: Anonym

RHODOSSSSsssssssssss klart vi ska åka

2012-03-21 @ 16:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0