livet är nice

Taggad på livet, ja! Har haft superbra dagar även fast jag är halv förkyld. Början med torsdag förra veckan var jag på Hungerspelspremiären med tjejerna och den var bara så där superbra!!! Vill se den igen nu faktiskt. Dagen därefter var jag hemma hos Veronica, vi lagade italienskpasta, gick promenad och åt massa choklad och vindruvor medans vi såg på Easy A. Lördags var jag hemma hos farmor och på kvällen åkte jag Saskia, Kim och hennes vän till en utflyttningfest på Odenplan, kunde nog inte varit snobbigare och alla var ju runt 20 - 30 år, så yngst var man allt. Lärde mig trick på hur man ska göra så folk kommer ihåg än när man presenterar sig, äldre har sina smartasidor ju! Det var ett snyggt hem ialf! Efter att vi börjat tjaffsa en del med några tjejer om jackor och pengar och vin åkte vi hem. Idag fick vi projektvecka där vi ska konstruera ett spel och marknadsföra, as nice! Har en bra grupp, känner mig ouppfinningsrik men det kanske jag tar igen senare i livet och lär mig att få mer fantasi!
Ska snart ta mig tillbaka till skolan och se på dancecompetition och då jäklar ska king house vinna!! Sen hoppas jag på att få gå på High school musical uppspel på kungsholmen ikväll och därefter ungdomsgruppen. IMORGON ÅKER JAG OCH LINDI TILL ULLARED WIIIIHOOOO! Justin har släppt sin nya singel som är superduper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0