hur trött kan man va

Ja, jag är trött, orkar inte anstränga hjärnan så inget plugg idag, försökte mig dock på lite fysik men sen sa hjärnan att det är skönt att gå och lägga sig och det var det :P
Matteprov idag, kändes bra men sen insåg jag fler och fler missar :/ Sen var det matte igen, jag och sofia löste värsta kluringen i ankeborg (björnligan hade varit i farten) fett snabbt men sen skulle vi renskriva och det tog rätt lång tid, ni vet välja färg på pennan, typsnitt osv ;) Sen var det svenska och jag var trött men vi såg bara på hamlet, "att vara eller icke vara det är frågan", så bra var den.
För er nördar där ute: Grattis på pi-dagen, 3.14 (vad det nu ska va bra för?)


Imrn har jag franska sen lite mer än två timmars hål och jag kommer va helt ensam för resten av klassen börjar 12.40 :(( bara så ni vet.

Och sen kan jag lägga in lite random bilder från mobilen för att göra inlägget lite skoj:

Matilda, sommar!!!


Superskoj biologilabb i skogen!


Kolla vilka jag har träffat! xD


Nyår!


Typiskt svenskan, hehe josse vet inte att denna bild blivit tagen :P typ 25 januari


Alla älskar mig så en bild passar bra, idag var det btw randigt-tema och jag hade randigt men ej denna (har inte randigt så ofta men har ca 14 randiga tröjor, måste rensa!)


Svenskan idag, Sofia bär randigt som sagt! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wii, björnligan och vi äger på matte!! Grattis på pi-dagen! :D fina bilder! Sov och bli pigg min vän! <3

2012-03-14 @ 21:31:45
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Josse

Hannaaa!! Den där hade jag ingen aning om, väldigt charmigt! Åååh, Pi-dagen, som jag har längtat haha ;)

2012-03-14 @ 21:47:03
Postat av: matilda

JAG ÄR JÄTTE BRUN :DDDDDDDDDD

2012-03-15 @ 15:41:36
Postat av: Hanna

Vi är bäst ja! xD Tack tack, och jag sov mycket faktiskt!



Heheh jag vet josse, det var det som var meningen ;) vem längtar inte till pi-dagen, ännu en dag att fira :P



Jaaa, snart sommar igen<3

2012-03-15 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0