sommarkänslor

Det är tredje dagen på sommarlovet, panik! Man måste typ ta vara på tiden fast jag vet inte vad jag ska göra och jag antar att det är okej att göra ingenting också men dagarna blir så sega om man bara sitter inne! Min sommarkänsla är stressad, men jag vänjer mig nog snart.

Igår gick jag till Sofia där Josse var. Vi spelade kort typ hela kvällen och det känns som man blev lite bättre även om jag inte är bra på att minnas kort till skillnad från josse som har ngt sorts superminne och minns alla kort och kan räkna ut allt, jaja det blir väl lite mer övning inför festivalen (bridge) som kommer i slutet av juli ;) Efter lite nattmat så fixade vi sängar och Josse läste massa norgevitsar, det var kul xD det var två ordspråk som var roligast men jag minns dom inte så bra så vi tar det en annan gång! Jag var iaf trött så jag kunde inte sluta skratta och jag var ensam för dom andra sov (ville sova) :))

Vi gick upp relativt tidigt och gick efter frukost. Det blev inte så många timmars sömn så vi får alla kämpa så vi inte somnar! :) Ska sova tidigt idag för imrn, på torsdag och måndag-onsdag så ska jag gå upp halv 8 för att vara gympatränare! Lite tidigt för att vara sommarlov men jag hoppas det blir skoj ;)

Känner för att baka idag så det kanske jag gör, sen ska jag och matilda träffa lisa en stund innan matilda träffar haff x)


Bilder från ca två år sen, ni kanske blir taggade på att klättra i berg eller varför inte chilla på en brygga med sin lillebror (vi fiskade krabbor) :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Ta det lugnt, du har tio veckor på dig ;)

Här är den du skrattade så mycket åt: Har man slagit yxan i båten får man ro som fan. Hahaha, norrmän <3

2012-06-14 @ 11:12:09
URL: http://jdigne.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA BLOGGEN

2012-06-20 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0