släpp allt och känn hur vi lättar

Känns som att jag flänger och far hela tiden, knappt varit hemma mer än när jag sovit sen i Onsdags. I onsdags vare beerpong&tårtkrig&mammafest som gällde och självklart efterfest på donken för dem som kände för det (saskia, charlotte, joben och niklas). Medans vi andra gick hem och sov i några timmar. Hade ett fint prov att se fram emot sådär på torsdagen. Senare blev det kvällspromenad runt i stockholmsstad och träffade på lite roligt fullamänniskor eller något. Fredagen var jag i stan med kära lindsey och kollade på alla hypade studenter och på kvällen var jag på torranorras avslutning och någon råliskrök med södralatinare. Lördagen var jag hos mitt kusinbarn och firade hans student med mat, glasstårta och släktingar och på lördagkvällen fick jag träffa&krama RMK och blev LYCKLIG!! Sedan åkte jag och Olivia på något som liknade en spelning och alla var fett musikaliska och sedan raggade vi upp några killar som gick förbi och var helt grymma på parkour. Söndagen var det rixfm med sjukt duktiga artister (James morrison!!!) och därefter tjejkväll hos hanna med selma&kim. Idag var mitt sista prov i hela tvåan och imorgon är det sommarlov! Om två timmar befinnar jag mig hos Anna (som förövrigt just nu åker flak och skriker som en galning, där hade jag också fått vara om jag inte haft prov.) och därefter är det Kärrtorp avslutning med roliga människor förhoppningsvis!! Fin bild av selma och därefter av estet (en duktig rappare han också!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0