upp och iväg

Då går vi mot mörkare tider igen, lite deprimerande men vi har ju hela sommaren kvar!
Midsommar firade vi hos mormor med massa god mat och tårta, trevlígt :) sen fick jag köra hem, första gången jag körde mer i stan och jag klarade de svåra korsningarna x)

Igår fyllda pappa år, det kom lite plötsligt så vi var lite oplanerade men sprang iväg på bio och efter det tog vi en sen lunch/tidig middag ;)
Efter det åkte jag ut till Sofias land och vi gick en lång promenad, riktigt härligt om man bortser från alla mygg! Vi gick vilse men Sofia lotsades som att allt var under kontroll och det gick ju bra hela vägen fram till vattnet då hon plötsligt försvinner, se upp för hala berg! Spelade kort, även med bröderna och lyssnade på ngt konstigt som var så flummigt så det blev kul ;)
Idag när jag åkte hem fick jag köra hela vägen och vi tog mest mindre vägar men jag var bra ändå! Vi tog vägen förbi nacka forum och inhandlade saker till p&l som är imrn redan.
Ska alltså upp rätt tidigt imrn och jag har ännu inte packat ner ngt men det löser sig nog :P så en vecka av sömnlöshet och kanske frysa ihjäl på natten, riktig lyxmat, bo i talt på lera i regnt, nej det låter ju inte så nice men det blir säkert kul ändå, iaf en upplevelse.



Godnatt nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0