Nu är detta läsår slut

Igår var det alltså slut på skolan och dags för sommarlov! Det känns ganska konstigt, jag har inte insett det och vet inte om det känns så bra ;) Vi hade så som skolar alltid har, lite sång i aulan och en träff med mentorn då även en lärare diskuterades men vi fick en bra lösning på problemet. Jag gick och sa farväl till min franskalärare och blev lite ledsen men hon blev glad.

Efter det bestämde sig klassen, 14 av oss iaf (det är bra för att vara vår klass), för att gå och äta. Det blev Jensens böfhus, första gången för mig vad jag vet, men det var gott och billigt luncherbjudande! Vi åt även glassbuffé, iaf jag och Sofia med hjälp av ngra snyltare ;) det var gott, mjukglass med massa strössel och sås x)

När maten var uppäten begav sig lina, josse, sofia och Hanna till djurgården där de chillade i solen och spelade kort. Sen var det väldigt bråttom därifrån och det gillade inte jag för om vi skulle hem, vad skulle jag gör där? Vi sprang och jag lyckades springa i mina skor :)) följde med josse och sofia för att hämta saker sofia behövde för att senare se fotboll hos josse. Vi åkte bana på tvären till pendeln som jag tog hem.

Hemma hade jag tråkigt och väntade på att lina och alexandra med pojkvän skulle anlända. Detta anländande skedde vid halv nio och nio satt vi på bussen till apberget. När vi var framme där insåg vi hur fotbollsintresserade många människor är för vi var först där förutom ett antal 95or. Vi gick till vattnet i tanto och chillade.
När klockan närmade sig elva så återvände jag och lina till berget men då dissade alexandra och därav mathias. Folk hade börjat komma och lite senare kom ngra från klassen och det var riktigt packat med folk för att vara ett uteställe!

Det var väl allt som allt en nice kväll och halv tre så började vi röra oss hemåt. Lina och jag var trötta så det blev att dra fram en madrass och genast falla i sömn.

Vid ca 12 vaknade vi och jag var ashungrig så jag nästan inte kunde smsa så jag drog fram en jättefrukost och åt lite av allt jag kunde hitta så jag nästan sprängdes. Efter några minuter scooby doo begav sig lina hem. Av denna dag har jag bokstavligen inte gjort ngt alls av, sov lite mer och orkade inte gå upp ur sängen förren två timmar sedan elr ngt. Nu har jag iaf duschat och klätt på mig, väntar på att jag ska få mat men ingen visar minsta tecken på att det kommer ske.


Fina flickor!


Jag och Josse var glade :)


'
Lina snor glass när ingen ser x)

Klassen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0