tillsammans kan vi gå mot rött

Godmorgon! Måndagmorgon och jag skulle varit på sportsday idag men det skulle regna sa dom så jag tänkte studera istället. En sak jag insåg igår när jag skulle lägga över kontakter från gamla till nyare mobilen, man sitter där och känner sig jätte smart när man lagt in en kontakt som något helt oförståligt namn för att ingen ska förstå vem det är, problemet kommer när man inte själv vet vem det är. Bara för er information. I veckan har väl inte mycket hänt, fått betyg och pluggat mest och rmk har släppt ny skiva upptäckte jag!!!! I fredags jobbade jag och träffade Gabbie och Simon, åt blåbärspaj och försökte lära oss att rappa.. gick sådär. Den fina regninga lördagen, som var kallare än på julafton, då fick jag min första sovmorgon (utan alarm) sen i höstas. Jag och mamma gick till långholmen och såg stå-upp komiker i ungefär en timme men vi missade Al pitcher. Vi gick hem och drack varmchoklad när det blev alldeles för kallt. Medans familjen gick på restaurang med gamla vänner så fick jag ta Lindsey på bio och se "The cabin in the woods", en bra skräck även men lite förvirrande. Därefter åkte jag hem till Kim vid halvtolv tiden och träffade saskia, charlotte, selma och några killar som kom och gick lite som dom ville. Vi spelade kort och andra lekar, man känner sig så liten när dom alla killar är 20+ och man sitter där och vill säga förlåt för att man inte fyllt 18 än. Men de var trevliga och inte så dryga som man förväntar sig att alla äldre ska vara. Men när de sista tre killarna kom och bara kim var kvar, då gick jag och la mig vid halv fyra och fick sova lite halvt om halvt och vaknade vid tjugo i tio och begav mig till farmor i huset bredvid. Hittade massa fina smycken och hennes förlovnings/giftelseringar. Pappa och jag spinnade på eftermiddagen, jobbade och sen solade jag med Saskia. Det var i stortsätt min helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0