P&L

Peace and Love
Nu i efterhand så tycker jag det var rätt nica och jag kan tänka mig att åka på ngt sånt här igen ;)
Även om duschar kostar och allt är sunkigt så är det ju ändå värt om det är bra artister då man ser massa konserter för inte så mycket pengar som om man går alla för sig.
Bilder säger ju mer än ord även om det inte blev så många och inte så bra:
 
Frukost :)
 
Massa grannar har man ju och man får inte bo mer än 2 dm ifrån varandra x)
 
Timbuktu
 
Regina Spektor, hon är bra :)
 
Laleh, hon var fin!
 
Melissa Horn var också bra :P
 
Kent i kyla och regn!
 
Superbra bild på Veronica och Petter xD
 
Såhär såg det ut när folk började åka hem ;)
 
Och en annan sak som man inte visste skulle hända var att både jag och matilda gick med paraply då det regnade och plötsligt ser man ett ljus och känner blixten i hela kroppen. Ja vi blev träffade av blixten! :O men vi hade gummistövlar så vi överlevde.
Japp det var det men inte allt, ett smakprov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0