Peace and love.

Peace and love. Kära peace and love, väl tillbaka förstår man varför människor står ut att vara på sånna tillställningar. En fin vecka fast man inte uppskattar den tillräckligt mycket när man där. Nu ligger man sjuk hemma med en hosta som inte vill gå bort men det ska ju inte hindra en när det är mitt sista sommarlov någonsin. Sommaren är ju kort fast det bara gått två veckor och jag känner att det här är nog en av de bästa somrarna jag haft om inte den bästa, hittills vill säga. Peace and love sju dagar av stormkök som vi nästan eldade upp, fulla människor överallt och alkohol i överflöd och äckliga toaletter och mysiga människor. Iskalla nätter och stekheta morgonar i tält, ligga på golv i köpcenter och ladda mobilen och göra armband. Sett ett stort antal artister uppträda på scen bara några meter bort och skrika fast man redan har så ont i halsen så man egentligen inte orkar. Äta mackor med philadelphiaost och nudlar med currysmak. Regn och gummistövlar till shorts och en blixt som kände för att smälla ner i paraplyet man höll i. Träffade på gamla vänner och mötte nya människor, många vallfärdningar mellan camping & festivalområde och köpcenter. En bra vecka där alla blev förkylda och påvägen hem åker man en femtiopers buss där alla är knäpptysta och sover. Sov femtontimmar första natten och igår fick jag & Olivia träffa saknade Aaron och se på film och höra historier och därefter var jag på tjejkväll hos Selma. Godmorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0