hög hastighet

Sommarparadis. Om ni går ut nu är det i stortsätt lika varmt utomhus som inomhus. Med tanke på värmen har jag teoretiskt sätt inte haft behov av någon som värmer mig på nätterna, men jag fick det ändå och det var mysigt, i vilketfall för två fina helgnätter, tog oss knappt ur sängen på söndagen, utom när jag skulle äta glass. Har lagat mat lördagkväll med lucas (pasta&bacon) efter att jag ätit thaimat på dagen med anna och idag lyckades jag och min vän oscar att laga till nudlar med corn så fick vi känna oss lite speciella medans vi funderade på vad vårat matprogram ska heta. Har sett på många filmer denna helg men har varit ute idag och solat lite och därefter ätit mer glass. Efter dagens middag tog jag mig till Älvsjö där jag blev skjussad runt på cykel i sommarnatten och njöt av livet, medans vi hoppades att vi inte skulle dö skrattade vi åt bussen som kanske inte var superglad att vi körde framför honom, men det var varmt ute och livet var nice. Missar saker som händer utomlands men borde istället vara glad och andas ut för det är mitt sista sommarlov och hittills har det varit toppen! Förra måndags och tisdags träffade jag och Olivia Aaron också och såg på film och hade shoppingtur, i slutet fick jag vara klädexpertsrådgivare och kände mig ganska duktig faktiskt. Resten av förra veckan spenderadesmed lucas och jennipher och hans vänner någon kväll och såg på äckligskräckfilm. Mest för att informera om att livet flyter på och resten av världen åkt till italien och grekland. Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0