borta bra

Hej!
 
Nu är jag hemma igen. Efter p&l så var jag hemma nästan en vecka, gjorde inte så mycket, träffade farmor, körde lite bil, träffade Alexandra två gånger och vi grillade fryst kyckling med sofia bla, inget att rekomendera! ;) fast den fredagskvällen var ändå väldigt nice tycker jag, vi var hos lukas vars villa hade ca 294595 rum och 3245 toaletter :P
dagen efter var inte lika nice, stod i kö till incheckningen på arlanda och så började allt bli svart. Jaja det blev en mycket trevlig vecka i Italien iaf! Venedig heter staden vi besökte två dagar, riktigt fin! Till er som gillar Rom så kommer ni också gilla Venedig. Har solat och badat, riktigt nice med värmen när man vant sig :)
Kom hem i lördags och har bara varit hemma och tagit det lugnt fast idag åkta vi till mormor och jag fick köra xD
 
Direkt på nästa lilla resa är det då jag imrn ska åka buss i flera timmar upp till Josse i norr, bestämdes precis och bussen jag ska ta går 08.20 imrn, kul att gå upp tidigt fast jag får väl sova på bussen ;) skönt att komma ifrån stan faktiskt även om jag precis kom tillbaka :P Kommer hem på fredag och då ska vi ses Alexandra!!!!!! :D (och Lea!?!)
 
Hoppas alla ni därute har en skön sommar så hörs vi snart igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0