18 Juli 1994

Mitt kära barn har ett namn men många smeknamn.
Namn: Sofia
Smeknamn: Margit, Maggan, Göran, Arabförbundet, TantTeamet, Syster, Min vän, Min ängel och Klump.
De flesta är mest interna men dom är.
 
18 år sägs vara stort men du är redan stor och självständig, du tar ansvar och är som vi konstaterat lill vuxen/gammal fast ändå barn. Även om du idag fyllt vuxen tycker jag att du ska behålla lite barnslighet, men ska ju vara barn så länge man kan ;)
 
Du fyller 18 den 18e, lite coolt. Såklart är du på landet så vi inte kan fira dig, iaf inte just idag :P Men ett litet inlägg är du mer än värd!
Det jag vill säga med detta inlägg är: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FINA, FANTASTISKA, UNDERBARA, HELT OTROLIGA SYSTER!!! Hoppas du får en hejdundrande dag eller lugnt och fridfull därute på landet kanske. I vilket fall hoppas jag du mår bra och är glad! Jag längtar tills vi ses så dröj inte för länge.
 
Jag minns första dagen vi träffades dock minns jag inte dig. Jag började minnas dig dagen då du började på franskan och räddade mig ifrån Sarah som var jättebra på franska och tyckte jag var jättejobbig som inte kunde ngt. Franska blev ett väldigt roligt ämne och jag hittade en ny vän, en väldigt väldigt bra en också! Jag vill aldrig förlora dig min vän för du är så bra och det ska du veta!
Stort grattis till dig min älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte ofta man skrattar och får tårar i ögonen i samma inlägg, men detta min vän, lyckades! Tack älskade vän, tack tack tack, så fint!! Kramar på dig, vi ses snart <3 <3

2012-07-18 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0