vad ska det bli av mig

Shooooooheeej bloggen! Idag var det första dagen i skolan efter lovet och jag är glad! Kul med skola :D Vi ska få nytt schema nästa vecka och då anar jag att det inte blir lika kul men ok vecka denna iaf. Idag dansade vi på idrotten och min grupp var halva klassen och hade en bra dans med inslag av friskis ;) jag kom hem men dansen satt kvar så jag har dansat lite i mitt rum, själv, fast inte samma som i skolan men jag måste typ springa lite för jag är jättetrött i hjärnan men har spring i benen så jag ska dra till friskis snart så att jag kan däcka tidigt ikväll. Lite jobbigt var det i natt när man låg där vid fyra och ba jahapp ska upp om fyra timmar, kan jag inte somna snart men alla hade samma problem som jag, skönt att man inte är ensam? :/ :)


Kul på fb jag såg, bara för att jag inte insett det innan ;)

Och sen kollade jag igenom lite bilder från när jag var liten och så såg jag att det här med träning har alltid legat mig varmt om hjärtat:



Sha vi ses!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah, sötaste bilden!! ;) Bra att du bloggar! :D

2012-01-09 @ 21:57:12
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

Haha Hanna du har humorn i blodet! Har aldrig tänkt på WTF-grejen Och du var ju göllig när du var liten ju :P:P:P:P:P:P:P

PS. Det är Selma

<3

2012-01-11 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0