varför fredag den 13e?

Att fredag den 13e är en otursdag är kanske ingen myt.
Efter skolan idag skulle jag, Sofia, Josse och Sarah åka skridskor, efter ca 5min på isen händer en olycka. Sofia trillar bakåt och landar illa på sitt ben. Vad gör man när någon ligger och har jätteont? Sarah hade sinne och ringde någon sjukrådgivare eller något men det fick vi inte ut något av så hon ringde ambulansen. Man känner sig så dum när man inte vet vad man ska göra och inte kan hjälpa och få bort smärtan på något sätt. Ambulansen kom och gav smärtstillande, kände på benet och så innan vi åkte till sös. På sös var det väntan, "det kommer någon och hjälper er strax", ja eller hur? och ingen smärtstillande gav dom heller :O seriöst :( Stackars stackars Sofia! Man ville liksom ta ifrån smärtan och hjälpa på något sätt men det gick ju inte :( Man ville inte lämna henne där själv i väntan men hennes mamma kom så jag och josse gick efter ett tag. Jag gick extra försiktigt hem så nu är jag hemma. Jag hoppas allt går bra för min syster för vi vill ha hem henne hel och smärtfri! <3 Jag är inte bra på att hantera såna här situationer, jag höll nästan på att börja gråta själv, nu med och då undrar man ju vem är det egentligen som är skadad. Hennes ben är brytet och dom kanske behöver operera, precis det hon inte ville :( det måste gå bra!
Det här inlägget får bli till min stackars vän som haft den största oturen idag!
Jag älskar dig Sofia och vi kommer hjälpa dig om det blir svårt med kryckorna! 
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för att du kom idag, min vän! det betyder mycket för mig! <333

2012-01-14 @ 22:01:44
URL: http://skullduggery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0