upp, ner, upp, ner

Jag håller på att somna, det var en ansträngande kväll typ hehe fast jag har egentligen inte gjort ngt. Måste göra franska innan jag somnar! Idag var det skola igen efter en rätt trevlig helg med fina vänner! :) Och Selma, jag är verkligen ledsen att jag missade ditt sms, ta det inte personligt din stackare! <3 Lång dag idag och min vän var tillbaka på benet, kul för henne att va tillbaka i skolan som hon har längtat :O Jag skulle dött av jobbighet om jag hade brutit benet! Stannat hemma i en månad och klagat hela tiden! Stackare, man kan inte göra tillräckligt. Bäst för dig att du blir bra snart, men...jag kommer alltid finnas vid din sida när du än behöver!
Efter skolan var jag rätt trött men jag körde step 1 och blev taggad av att träna till en början, det var ok kul ;)
tack så mycket för mackan btw, den satt bra, du är bäst! x) Hemma så åt jag och sen lagade mat och åt och sen åt godis, nice att äta även fast man är mätt (tjockisvarning men inget emot england appropå gamla resor).
Tiden flög iväg när jag pratade med en random i tele och ännu mer random på fb, det var lite jobbigt (tråkigt att få dissen) men mest kul! :D
Jag bör sova snart ska upp tidigt så att jag kan hämta sofia i taxin och hjälpa i skolan! mitt hjärta, sov gott er alla! imrn är det skridskor och öppethus efter skolan, kul :) <3

Kommentarer
Postat av: Random

Du behöver inte hjälpa mig så mycket om du inte vill, jag kan försöka själv. Om du tycker att det är för jobbigt :)

2012-01-23 @ 23:33:34
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Random

Jag är väldigt tacksam för att du hjälper mig vet du! Det är väldigt snällt av dig :) <3

2012-01-23 @ 23:40:40
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sorry för detta inlägg, random, du tog det såklart fel :( Jag är faktiskt glad om jag får hjälpa!! <3

2012-01-23 @ 23:53:02
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0