tillslut blev det bara smulor på bordet.

Varför är det viktigt att veta hur en sten går sönder har jag inte riktigt klurat ut än, men vänta bara, snart vet jag nog.  Igår var jag med Saskia & charlotte och såg på film och innan dess hemma hos farmor och hjälpte till med tvätten. Tror jag har narkolepsi eller något liknande. Är ständigt trött, utom i skolan. Sover nästan hela tiden. Men har börjat dricka blutsaft, blir det inte bättre får jag väl gå till sjukhuset då. Vi har bokat korea i varje fall, och föräldrarna kände att vi borde börja med en tidig golfsäsong iår, så de kände att hotellet med driving range på taket inte satt så dumt till.. Så då ska man spela golf i korea då, inte så dumt kanske! Hittade gamla bilder från förra året på mammas mobil, vill bli brun igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0