The hard part isn't choosing, it's living with the choice you make.

Och där tryckte jag på spara knappen. En knapp som kan förändra mitt liv, typ. Jaha så då blev det visste Matte C, Italienska och text & communication trotsallt. Får jag ska jag söka retorik också så jag lär mig prata inför grupp eftersom jag avskyr det så blir allt säkert toppen. Nu ska jag återgå till mina studier om weathering och hoppas att jag inte gjorde ett val som kommer ödelägga min tidigare ljusa framtid. Känns som jag nyss hade legat lite förra alla andra inom matten om jag dragit det ett steg längre och kört på matte D. Men nej, nu utvidgar jag mina vyer och lär mig andra användbara saker. Förhoppningsvis ser mina framtida jobb ansöknings-människor detta som en bra sak, någon som testar lite allt möjligt och inte sitter fast inom ett område. Man kan ju alltid hoppas.

Olivia fick vara med på bloggen. så det inte bara blir jag här liksom.


Kommentarer
Postat av: olivia

NU BLEV BLOGGEN BRAAAA!!! WHOOP!! haha neeej... fin bild.

2012-02-01 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0