kär(rtorp)

Nu dör jag av trötthet igen. Rätt kort skoldag, på franskan spelade vi upp en pjäs men min grupp var sämst och jag kunde inte mina repliker :/ Efter det åkta jag, Lina och Sarah skridskor, först på den stora isen men den var dålig så vi gick till den lilla med tusen barn och ngra från klassen. Vi var duktiga som övade man jag måsta göra det nån mer gång innan fredag, bakåtåkningen måste sitta!
Jag och Lina gjorde lite matte (Lennert blev gla) innan det var middag i skolan och Josse, Sofia och Alexi anlände :)
Öppethus var det och jag visade några runt men stod mest och snodde mat från språkrummet ;) Jag blev glad när dom som jag visat runt blev glada och tackade så mycket och tyckte jag var en jättebra rundvisare! :)

Tagga sovmorgon imrn, äntligen sova!! :D
Okej, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0