hej hej

För att jag ska minnas mina dagar, fast egentligen kollar man bara på bilderna då men jag har inga bilder :(

Tisdag:
Familjedag, gick en lång promenad med mina föräldrar, shoppade lite med mamma, såg på bio med pappa och bror, the girl with the dragon tattoo, den var bra och det var en bra dag :)


Onsdag:
Seg dag, läste min bok lite för insåg att den ska tillbaka snart, minns inte riktigt vad jag gjorde. På kvällen åkte jag till Sofia och hon lärde mig bridge men jag är inte så säker på om det sitter som en smäck dock ;) vi såg också source code.



Torsdag:
Idag så träffade jag matilda som kommit tillbaka från tyskland med ny hårfärg, det passade henne bra! Selma och saskiia också, vi åkte till liljeholmen och kollade på kläder, matilda och selma köpte samma byxor. Vi åkte hem och jag har sett på några avsnitt av house season 1 och sen började jag kolla på massa annat som gick på tvn.


Dagarna är så korta, det blir mörkt innan man hunnit vakna och sen är man uppe ngra timmar innan man ska sova igen. Jobbigt läge och lovet är snart slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0