första måndagen på året

Vaknade vid 12, rätt tidigt fast jag vill börja gå upp tidigare för man blir så seg! Jag köpte busskort idag för terminen och sen sprang jag konstant hela vägen till mariatorget och ner på perrongen meeeeeeeeen så ser jag precis mitt tåg åka iväg och då blev jag väldigt sur för det var en riktig kraftansträngning jag hade lagt ner på att hinna men så hann jag inte och så var det inte typ 2 utan 5 min till nästa tåg (intressant anar jag). Två bekanta ansikten klev på tåget i tc så jag åkte med dom till universitetet och gick på naturhistoriskariksmuseet, jag hade inte så kul sist jag var där men jag hade det nu med Josse och Sofia :)
Vid fyra såg vi bio i 3D om havets monster och det var lite jobbigt för man typ kollade i kors och så var det mörkt och kallt men lite coolt, visst? Tja.
Efter den ååh så häftiga upplevelsen så drog vi till mariat. och träffade Alexandra, vi åt macka på fotöljen och spelade kort men sen fick vi inte det så vi gick till slussen. Vi bestämde oss för att åka till bromma där josse bor men en av oss var inte så nöjd med den idén och inte med ngn annan heller. Vi kom dit iaf :) Där hade vi superskoj tyckte jag, vi körde ett partyspel (:
Nu är jag hemma och trött fast jag inte varit uppe så länge. Imrn vill jag träna fast jag kommer nog vara för lat för det :/

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0