2012

Tjatja bloggen!

Har inte varit inne på en dator på typ två veckor. OMG! Har försökt skriva ett par blogginlägg från min nya iPhone 4s (!!!) men det har tyvärr inte fungerat :(. Tycker i alla fall att jag haft ett mycket bra jullov så här långt, fast det är ju JÄTTEMYCKET kvar liksom! Har tagit det lugnt och träffat kompisar och umgåtts med min syster Boa som kom till Stockholm från Gävle och bara haft de bra! Nyår med Hanna, Saskia och Charlotte var också najs, och har kommit på en massa nyårslöften som jag ska försöka hålla! Bland annat ska jag år 2012 vara snäll, stressa mindre och inte snacka skit. Men nu ska jag börja på en argumeterande uppsats i svenska som ska vara klar veckan när vi börjar.  På eftermiddan ska jag träffa Matilda och Hanna och Saskia och Charlotte. Roligt roligt :)


Vännerna på Urban Coffee i Centralen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0