Sanda för fan!

Hej det är Selma igen! Det var 12 dagar sen jag skrev sist och på dom 12 dagarna har det inte hänt mycket. Estelle och Louise var ju här och introducerade mig för en värld av Crêpes med Nutella två gånger per dag. Ingen bra diet för mig för jag fick gaser i magen, så det är inget jag rekomenderar! Annars har jag bara försökt plugga men så har jag i stället suttit och spelat Bakery Story på NYA IPHONEN SOM JAG FICK PÅ FÖRSÄKRINGEN eller kollat på tredje säsongen av Glee på datorn. Men det är ju tanken som räknas, så om man tänker att man ska plugga och vara duktig, då är väl det bra nog, eller hur?

Vad har jag gjort annars då som är extremt intressant? Jo, i fredags gick jag och några av mina bästa kompisar från klassen till nåt café på övervåningen i Skrapan och satt där ett par timmar, och igår så träffade jag Johanna from klassen och så gick vi ut och åt och sen köpte vi fett mycket godis som vi åt när vi kolla på Melodifestivalen, som sög by the way.

Och imorse så tänkte jag var duktig och springa runt Årstaviken men hur tror ni det gick då? INTE BRA! Jag sprang sammanlagt typ fem minuter för det var så jäkla halt och för att dom VÄGRAR SANDA GÅNGVÄGAR!!! Jag hade precis börjat springa och då märkte jag att det var halt så då tänkte jag att då är det bäst att springa superduperlångsamt. Gissa vad som hände då? JAG RAMLADE! Och precis då gick ett kärlekspar förbi mej och dom bara tittade på mej och log och sen gick dom vidare. Man ba WTF???!?!?!?! Jag började blöda på knät. Sadface :(((((((((((

Men ser i alla fall väldigt mycket fram emot lovet, ska ta det jättelugnt, plugga lite, kanske träna med Matilda NÄR HON KOMMER TILLBAKA och umgås med kompisarna från klassen och kanske med pluggisen Hanna om hon vill träffa mej :)


Bild från när jag och Jo-Jo var ute och åt i Hötorget :))) <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill träffas Selma!!!! Kan vi ses snart?? :DD

2012-02-26 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0