For what it's worth you wounded me, but I forgive you.

På lördagen var jag hos kära farmor och därefter åkte jag Saskia och Lindsey till study abroad mässan. De två kände inte för att ta några papper från några skolor, medans jag kände att man kan lika gärna ta från alla skolor. Australien & usa är väl inte hela världen att plugga i liksom. Och vadå, bara en halv miljon, as chill ju att betala för det. Vi var där någon timme därefter åkte vi hemåt och jag och Saskia träffade en kär gammal vän på bussen, eller ja, vi satte oss längst bak för att slippa hälsa. På kvällen var jag på italiensk restaurang med mormor, mamma och bror. Åt världens godaste lamm spett. Sov i någon timme och sen var det dags för kex med ost & päron framför Melodifestivalen. De två bästa låtarna gick självklart vidare och var så sjukligt glad när Ulrik, älsklingen gick vidare! världens bästa! Älskar att folk börjar inse hur underbra han är nu!!!! Sen sprang jag över till Selma och träffade Saskia och Kim. Vi (jag och selma ialf) satt och åt choklad och sen vid halv tolv tog vi en promenad på kära södermalm. Idag har jag bara ätit väldigt god mat och studerat. Ikväll är det Äkta människor och Ove Sundberg på tv.


Kommentarer
Postat av: saraspencer

fin blogg :)

2012-02-12 @ 18:45:07
URL: http://saraspencer.blogg.se/
Postat av: Saskia

haha fin bild på oss <3

2012-02-13 @ 13:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0