det är att leka med eld

Bara för att alla andra plötsligt börjat blogga så gör jag det med. Min dag tex: såg på film på svenskan typ, jag gillar svenskan för den är så chill :) Sen var det fysik och vi fick tillbaka provet.......jag fick G!!!! :((( hata! det är det sämsta man kan få, jag ångrar såå att jag gick på provet och är så himla arg på mig själv av massa anledningar (hata mitt liv ibland-känslan).

Sen var det lunch och jag tog mat åt sofia, josse tog mat åt mig och jag tog vatten åt josse och josse tog mjölk åt mig, låter det komplicerat? vi gör allt för att krongla till det lite ;)
Btw så har jag bokat romme!! :D nice, jag längtar till att åka skidor faktiskt lite! OCh jag gick till syo för att jag har ju inte kunnat välja mitt individuellaval för mitt fronterlösen gått ut... men hon sa att dom vägrar ta emot lappar (för jag mailade) men kanske kommer det öppnas igen i veckan (och fronterlösen kommit tillbaka). Min tanke var att välja: psykbryt A och B, mattE och röra på sig för hälsan B. Vi får se hur det blir med den saken.
På matematiken fick vi tillbaka g-testen och det kändes bra att va på banan och få alla rätt (dock lite synpunkter från ärtan om värdesiffror och dyl.) :)

Seeeen var det kemi, jag gillar inte kemi så bra och jag gillade inte testet vi gjorde men det är skitsamma för jag hoppas det inte räknas om man får mer än tre rätt vilket jag hoppas jag fick trots att jag vet att jag skrev flera goddagyxskaft-svar :/ jaja.

Efter det köpte jag en macka och min käke hoppade ur led, inte kul när käken knakar istället för mackan :/
Vi tog egobilder på fysiklabben och gjorde kopplingsscheman som jag trodde att jag hade koll på :P


Jag har gulliga vänner, såklart tog jag inga egna bilder :)

Ikväll har jag inte gjort mycket. Jag trodde igår att jag var selmas iphonetjuv på spåren men matilda konstaterade att så var inte fallet, kände mig lite dum då hehe.
Borde såklart sova så jag kan plugga mer.  Imrn blir en sådär lagom kul dag, har återigen inte gjort franskaläxorna (försökte göra en iaf).
Jag kämpar på till på fredag, helg, andas, houuf, ny vecka. Nejmen på fredag ska jag ha sammarbetsöningar på idrotten som Josse och Alex håller i så hoppas det är kul! :D känn ingen press hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0