Saskia och Selma snackar

Hej och välkomna till Saskia och Selma snackar! Idag ska vi tala om livet och jag, Selma, tänkte ställa några frågor till Saskia!
 
Vad är det bästa med att leva?
 
-Ehm ja det är en kuggfråga. Ehm ligga? Nä jag skoja. Det bästa med livet är att äta mat. Äcklig som god, det spelar ingen roll. (Selma håller med, fast anser att äcklig mat inte är så mycket att hänga i julgranen)
 
Vad är meningen med livet?
 
-Att vara P12:a! (Selma förstår precis och håller med helt och hållet)
 
Om du fick leva om ditt liv, skulle du göra något annorlunda?
 
-Ehm, jag skulle nog raka av mitt hår! (Selma instämmer)
 
Vi avslutar med ett litet motto som kanske kan hjälpa dig på livets väg.
 
Allt är möjligt om du bara vågar tro på dig själv!
 
Med vänliga hälsningar, Selma och Saskia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah!!!

2012-10-14 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0