they don't care as long as I keep smiling


Är trött på att människor ska ha sånna upfackade liv hela tiden och är trött på människor i allmänhet. det är ganska kasst. I fredags fyllde min fästmö Lindsey år, då firade jag Olivia Lindi Bella Jennie Nora Kicki och Ebba henne och åt middag hos henne. Vid elva tiden var vi på apberget och träffade väldigt nice folk! Lindsey åkte hem tidigare men vid halvtvå är jag olivia och lindi påväg hem till Lindsey, vi kom dit först klockan fyra och då hade vi väntat i alvik i en timme och bara suttit och ville sova och väl framme i brommaplan tog vi taxi sista biten.



Lördagen gick väldigt fort och jag somnade vid tio tiden, höll på att kollapsa redan vid sextiden för att jag var så trött. Söndagen gick ut på att fikaplugga med Olivia och Alva och sedan gick jag hem till Gabbie och fixade i hennes rum. Var irreterad större delen av helgen och hela veckan har gått ut på ungefär samma sak. Bara massa tjaffs.



Dock livades min gårdag upp på kvällen, så gick man runt i slussen i regnet (fast det gjorde inget), hemma tolv och somnade först vid halv två så sov inte mycket inatt. Dagen var bra, hade mattequiz och var i skrapan med tjejerna på lunchen, slutade efter klassråd och gods twilight vad alla är trött på varann, våran klass är lite splittrat just nu känns det som, okej kanske inte som förra klassen då en av våra lektioner gick ut på att ena sidan satt killarna på och andra sidan satt tjejerna på och ja typ sa hur mycket man hatade varandra. Nu är det mest dryga kommentarer och folk är irreterade på varann, tror definitivt att vi behöver ett längre lov ifrån varandra, eller varför inte byta ut lite folk i livet?







Kommentarer
Postat av: Anonym

tufft! i mitt rum

2011-09-18 @ 17:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0