södrasidan

Torsdag, torsdag, torsdag yeeeeeeeah, it's torsdag, torsdag, torsdag yeah. (lite feeling här). Började med italienska idag, lycka (lite jatack ja). Matte B, känns nice för jag fattar! (hittills) Science B (ja fast nejtack). That's it. Det regnar ute. Jag orkar inte röra på mig. Borde plugga lite. man borde så mycket. Jag vill ha helg, det är helg imrn. omfg. det är helg imrn!!!!! Jag hade en jätte bra dag idag förövrigt, seriöst jätte bra!!! Jag olivia Lindsey såg lika dana ut, för vi är lite wild n crazy så idag tänkte vi FÄRG! så blev det svarta jeans och vit tröja! då tänker ni herregud vad flippat hur vågar ni och jag kan bara säga. för vi är vi. På lunchen så sitter vi och chillar med livet, spelar mobilspel och har en väldigt socialklass, killarna sitter och spela mobilspel, tjejerna pluggar, okej nu kanske jag blev inräknad som kille. Olivia är för övrigt en väldigt djup kvinna som har kommit på en smart sak att folk man inte är intresserade av har en tendens att gilla än och dem är mycket lättare att ha och göra med. Jo nu har två stycken treor frågat mig om när jag fyller år för att deras studentskiva är snart liksom!! (men jag är bara sjuttondå,hejskjutmig).


Kommentarer
Postat av: olivia

YEAAAAH GUD VAD VI VICKAR PÅ KANTEN!!! och jag är fett smart, ja.

2011-09-01 @ 22:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0