Min mobil är stulen...

Fett surt. Min mobil blev stulen igår när jag var i Slussen, en gubbe gick in i mej jättehårt och jag blev väldigt irriterad. Sen kollade jag i fickan på min tjocktröja och då var min mobil stulen. Det var i för sej bara en väldigt gammal mobil som jag fått av min faster och hade typ 40 kr kvar att ringa för, men ändå. Det var sorgligt för jag hade så himla mycket på den, typ 40 anteckningar med olika grejer, och alla kontakter. Jag känner mej helt efterbliven utan mobil, asså man kan ju inte göra nånting för man får ju inte tag på folk. Okej jag är ju inte som Matilda som sms:ar 24/7 ( älskar dej ändå <3 ) men det känns ändå inte så kuuul.

Den här helgen har vart lite skum i allmänhet. Men idag ska jag iallafall träffa Hanna och Matilda och Kim som kommit hem från Afrika och som jag inte träffat än. Det ska bli kul, det ska bli jättekul, att få träffa henne igen! :D

Bild från spexfotot i nian, där alla körde på olika teman. Känns som att det var jättelängesen nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0