don't just be a part of the system.

Det är tisdag kväll. Dagen kändes lite utdragen, men bra ändå, part of it anyway. Hade idrott, andra gången jag är med denna terminen, grattis till mig själv, tyckte om min klass då. Senare engelska och lunch och science, leadership - mest utvärdering av hur man är som person och business fick vi gå ifrån så jag och lindi begav oss hem till mig, i åtanke att vi skulle plugga. gick ju lite halvbra, vi planerade livet ialf. och drack smoothie och hade det mysigt. Lämnade ansökan till ica och mötte träffade sedan gabbie i lite mer än en timme och sen hemåt för mat och ett försök till plugg. Vet inte vad jag ser fram emot riktigt längre, men imorgon börjar jag halv elva och slutar kvart i ett, känns ganska bra faktiskt. Puss

Quotes-311_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0