:D

Heej!

Skolan har börjat igen, efter tre dagars helg. Det var riktigt skönt! I söndags gick jag och såg Submarine, den var helt okej, huvudpersonen var söt men tjejen han var kär i var irriterande. Fast det var skoj! Och igår så hade jag ont i halsen på morgonen så stannade hemma hela dan och kollade på film. Och på kvällen så sa min mamma "Såg ni den där fullisen som låg i trapphuset?" och jag och min syster bara "Nä, asså vi har inte gått ut idag..."

IEGS är en skum skola, men gillar verkligen min klass, har jätteroligt med dom. Speciellt när alla är trötta som är typ hela tiden.

Och en sak till...

Electropop, dags att vi gör Electropop!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0