:O

Hej bloggen! Länge sen jag skrev, I know. Typ en månad sen. Det är bara för att jag inte har så mycket tid, nästan ingen tid alls faktiskt. Har skrivit uppsatser, gjort läxor och förberett tal. Höll ett tal förra veckan om att Chocolate is a girl's best friend. Det uppskattades av alla i klassen och av Mr Hemingway. I fredags var hela klassen utklädda till killar, vi var fett snygga allihopa. Min pappa tyckte att jag såg ut som en lesbisk tjej hehe men alla i klassen trodde att jag var en kille när jag kom till skolan. Success! Äntligen är det lov, det känns underbart! :D

Igår var jag på Halloweenfest hos en tjej i klassen. Det var jättetrevligt. Det enda som inte var så trevligt var att vägen dit var jätteläskig. Vi åkte buss från Liljeholmen och vi åkte i tjugo minuter utan att det kom någon station. Till slut kom vi till Ösmo, och därifrån skulle man ta en till buss ännu längre ut i ingenstans. När vi gick av bussen var det helt kolsvart, vi såg bara bussen åka iväg och vi fick panik. Men det ordnade sig, två tjejer från klassen kom och hämtade oss och vi gick till det finaste huset jag sett. Jättestort och gammalt, lite creepy. Men det var jättekul där i alla fall, gillar verkligen min klass <3

Nu ska jag ut på stan med Hanna och Matilda mina kära vänner. Lägger upp några bilder från den manliga fredagen och från igår :) Pussar och kramar!


Tjejklassen blir killklassen. Erkänn att jag är fett snygg! Längst ut till höger.



Mina söta vänner. Jag ser lite skum ut men det struntar vi i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0