Your life is a puzzle, don't waste your time trying to place people where they don't fit.

Jag & Selma har fått lite träningsabstinens, eller det känns så. Vi har tränat onsdag,torsdag, fredag (jag tränade även förra söndagen och onsdagen) och så ska vi träna idag och jag har bokat oss på spinning imrn. Känns bra faktiskt. Vill nästan träna så hela tiden, fast det skulle väl bara fungerar när det är lite slappt i skolan. Vi ska träna varje dag fram till och med torsdag och sen är våra träningsdagar över. Skolveckan kommer var sjukt lugnt. Ingen skola måndag, då ska Olivia få sin födelsedagspresent! Heldag tisdag. Onsdag, Torsdag, Fredag är det halvdagar. Där efter kommer det sex prov eller så på två veckor. KUL!
Igår dansade jag zumba, jag förstår varför jag inte valde en dans linje skola. På kvällen såg jag Alva Lindsey "the adjustment bureau", bra film! & gick igenom hela skolkatalogen, människa för människa och skrattade så mycket av att vi fick magrutor. Gick även igenom våra första intryck av varandra och kom fram till att man vet aldrig när lindsey är seriös eller skämtar. Nu ska jag städa, sen blir det pilates. Ikväll kommer tjejerna på middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0