Yo!

Selma här, det var länge sen jag vet! Livet kommer före bloggen nämligen. Igår var sista dagen som jag fick träna på Sats, för Supersnälla Silvermatilda gav mej ett gratis träningskort som gäller i en vecka. Blev jätteglad för det, har aldrig tränat så mycket i hela mitt liv, det har varit jättekul! Lite pinsamt bara för mitt ansikte rinner som ett vattenfall när jag tränar (överdrev lite nu men det är ju aldrig fel!). Matilda har haft överseende med detta och vi har haft jätteskoj!

Idag slutade vi ett som vi har gjort hela veckan och då gick jag och kompisarna från klassen till Donken där vi satt hela eftermiddagen och snackade. Sen drog jag hem och nu sitter jag framför datorn iklädd en tunika som jag köpte i en liten affär vid Ringen. Den hade kostat 1095 kronor förut men jag köpte den för 100 spänn. Det tyckte jag var ganska bra! Den är stor, vit, har megamycket spetsar och ser väldigt gammaldags ut. Känner mig som Kiera Knightley i den, vet inte varför...

Jag tycker om mitt liv, även fast jag får ångest ibland för skolgrejer och annan skit. Men försöker att vara glad för det jag har istället för att önska att jag hade saker som jag inte har. Bra tips där. Nu har jag inget att göra förrän min syrra kommer hem från jobbet så nu ska jag titta på sjätte avsnittet av Glee tredje säsongen. Älska älska älska <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0